Общее·количество·просмотров·страницы

понедельник, 1 августа 2022 г.

დავალებათა კრებული 2022–2023 სასწავლო წლისთვის

 

 

 

 



 

დავალებათა კრებული 2022–2023 სასწავლო წლისთვის

XI კლასების მოსწავლეთათვის

ავტორი ქეთევან გარაყანიძე

ფილოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი წამყვანი მასწავლებელი

 

 

 


პირველი სემესტრი 2022–2023 ს.წ.

 

 

 

I კვირა: 15.09.22–23.09.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

აქტივობები კვირეული გაკვეთილებისთვის

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: უმბერტო ეკო

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორი და  ერთი–ერთი ტექსტი

 

·         უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

·         ისაუბრე, რით იყო ავტორი საინტერესო;

·         იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

·         ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის;

·         დაუსვი კითხვა აუდიტორიას;

 

სამშაბათი

გრამატიკა

ივილიზაცია კვდება, თუ  ენას კარგავს!

 

სავარჯიშოები შესწავლილი მასალის გასამეორებლად

 

 

 

დავალება

 

·         გაიხსენე წინა კლასებში შესწავლილი მართლწერის წესები და რაც გახსოვს რვეულში წესებად ჩამოაყალიბე;

 

·         ისაუბრე იმ წესების შესახებ, რომლებსაც გაცნობის დღიდან წერისა თუ ზეპირმეტყველების დროს ითვალისწინებ;

 

(პრეზენტაცია სამი წუთი)

 

 

 

 

 

ოთხშაბათი

ლიტერატურათმცოდნეობის თეორიის დღე

 

გაიხსენე ტერმინები

 

1.       მეტაფორა

2.       შედარება

3.       ჰიპერბოლა

 

დავალებები

 

·         ნებისმიერი წაკითხული/შესწავლილი ტექსტიდან  ამოიწერე და კლასს წარუდგინე თითოეული ტერმინის ერთი მაგალითი;

 

·         იმსჯელე, აღნიშნულმა ხერხებმა რა მისცა (რა შეჰმატა) ლიტერატურულ ტექსტს...

 

განმატრე ფრაზეოლოგიზმები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         თავი ვერ გაართვა

·         თმა ყალყზე დაუდგა

·         თვალი თვალში გაუყარა

 

განმატრე ქართული სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         სარკოფაგი

·         ყორე

·         საკინძე

 

განმარტე უცხო სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         სენსიტიური

·         სეგმენტი

·         დეგრადაცია

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

 

ილია ჭავჭავაძე–წერილები ქართულ ლიტერატურაზე (გვ.10)

 

 

დავალება

 

გაეცანი და იმსჯელე იმ საკითხების შესახებ, რომლებსაც ავტორი შეეხო

 

(პრეზენტაციის დრო 2 წუთი)

 

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

თემა: მხატვრული ფილმი „თავისუფლების მწერლები“

https://srulad.com/movie/3317-freedom-writers-tavisuflebis-mwerlebi.html

 

უამბე კლასს ფილმის შესახებ!

 

ყურადღება გაამახვილე:

 

·          რა არის ფილმის მიზანი;

·         რაზე დაგაფიქრა ფილმმა;

·         რა მიზეზით ურჩევდი მეგობრებს კინოსურათის ნახვას;

·         მნიშვნელოვანი რჩევა;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II კვირა: 26.09.22–30.09.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: ჟან-მარი გუსტავ ლე კლეზიო

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორი და  ერთი–ერთი ტექსტი

·         უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

·         ისაუბრე, რით იყო ავტორი/ტექსტი საინტერესო;

·         იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

·         ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის;

·         დაუსვი კითხვა აუდიტორიას;

 

სამშაბათი

გრამატიკა

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

რას სწავლობს ლექსიკოლოგია?

 

·         სიტყვა–პირდაპირი და გადატანითი მნიშვნელობა;

·         სიტყვის მნიშვნელობის ცვლა;

·         სიტყვის მნიშვნელობის გაფართოება და დავიწროება;

 

საკითხებში უკეთ გასარკვევად მიმართე სილქნეტის სკოლას http://silkschool.ge/

 

შეჯამება–ცოდნის შემოწმება

 

საკითხების დამუშავების შემდეგ:

 

მასწავლებელს წარუდგინე დავალებები, რომელთა შესრულება საკითხების ანალიზის დროს ეტაპობრივად გევალებოდა;

 

(პრეზენტაციის დრო სამი წუთი)

ოთხშაბათი

ლიტერატურის თეორია

გაიხსენე ტერმინები:

·         დრამა

·         ეპოსი

·         ლირიკა

დავალება 1

 

·         მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

დავალება 2

განმარტე ფრაზეოლოგიზმები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         გულში ჩაუვარდა

·         თვალი დაადგა

·         იმედი გადაეწურა

 

დავალება 3

განმარტე ძველი ქართული სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

1.       საოსტიგნე

2.       ხაფი

3.     მალემსრბოლი

 

 

 

 

დავალება 4

 

განმარტე უცხო სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

 

1.       სეპარატიზმი

2.       კონსტიტუცია

3.       პროპაგანდა

 

 

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

 

კიტა აბაშიძე–ეტიუდები (გვ.11)

 

დავალება

 

გაეცანი და იმსჯელე იმ საკითხების შესახებ, რომლებსაც ავტორი შეეხო

 

(პრეზენტაციის დრო 2 წუთი)

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

თემა: მხატვრული ფილმი „მკვდარი პოეტების საზოგადოება“

https://srulad.com/movie/1635-dead-poets-society-mkvdari-poetebis-sazogadoeba.html

 

 

 

უამბე კლასს ფილმის შესახებ!

 

ყურადღება გაამახვილე:

 

·          რა არის ფილმის მიზანი;

·         რაზე დაგაფიქრა ფილმმა;

·         რა მიზეზით ურჩევდი მეგობრებს კინოსურათის ნახვას;

·         მნიშვნელოვანი რჩევა;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III კვირა: 3.10.22–7.10.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: პიტერ ჰანდკე

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორის და ერთი–ერთი ტექსტი  

·         უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

·         ისაუბრე, რით იყო გამოწვეული შენი დაინტერესება ავტორის/ნაწამოების მიმართ;

·         იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

·         ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის.

·         დაუსვი კითხვა აუდიტორიას!

 

სამშაბათი

 

         გრამატიკა

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

·         სინონიმები;

·         ომონიმები;

·         ანტონიმები;

 

 

რესურსი: საკითხებში უკეთ გასარკვევად მიმართე სილქნეტის სკოლას http://silkschool.ge/

 

შეჯამება–ცოდნის შემოწმება

 

დავალება

 

 

·         რა ვიცოდი საკითხის შესახებ მუშაობის დაწყებამდე?

·         რა ინფორმაციას დავეუფლე თემის დამუშავების შედეგად და როგორ დამეხმარება მიღებული ინფორმაცია წერისა თუ ზეპირმეტყველების დროს?

 

საკითხების დამუშავების შემდეგ:

 

მასწავლებელს წარუდგინე დავალებები, რომელთა შესრულება საკითხების ანალიზის დროს ეტაპობრივად გევალებოდა;

·          

ოთხშაბათი

ლიტერაურის თეორია

გაიხსენე ტერმინები:

·         პოეზია

·         პროზა

·         ანდაზა

დავალება

 

მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

განმარტე ფრაზეოლოგიზმები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         აბურაგანი ამოჰკრეს

·         მხარი აუბა

·         სიტყვა შეაწია

 

განმარტე ქართული სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         ხმიადი

·         ლავაში

·         შარი

 

განმარტე უცხო სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         დემონსტრაცია

·         პერმანენტული

·         რეკორდი

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

რომანტიზმი (ქართული რომანტიზმი)

(გვ.15–17)

 

დავალება

 

 იმსჯელე იმ საკითხების შესახებ, რომლებსაც თეორიულ კურსში გაეცანი

 

(პრეზენტაციის დრო 2 წუთი)

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

თემა: მხ.ფილმი „პის ცხოვრება“

https://srulad.com/movie/1960-life-of-pi-pis-cxovreba.html

 

უამბე კლასს ფილმის შესახებ!

 

ყურადღება გაამახვილე:

 

·          რა არის ფილმის მიზანი;

·         რაზე დაგაფიქრა ფილმმა;

·         რა მიზეზით ურჩევდი მეგობრებს კინოსურათის ნახვას;

·         მნიშვნელოვანი რჩევა;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV კვირა: 10.10.22–14.10.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: ოლგა ტოკარჩუკი

 

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორი და ტექსტი

 

·         უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

·         ისაუბრე, რით იყო გამოწვეული შენი დაინტერესება ავტორის/ნაწამოების მიმართ;

·         იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

·         ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის.

·         დაუსვი კითხვა აუდიტორიას!

 

სამშაბათი

             გრამატიკა

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

·         პარონიმები;

·         დიალექტიზმები;

·         არქაიზმები;

 

რესურსი: საკითხებში უკეთ გასარკვევად მიმართე სილქნეტის სკოლას http://silkschool.ge/

 

დავალება

 

 

·         რა ვიცოდი საკითხის შესახებ მუშაობის დაწყებამდე?

·         რა ინფორმაციას დავეუფლე თემის დამუშავების შედეგად და როგორ დამეხმარება მიღებული ინფორმაცია წერისა თუ ზეპირმეტყველების დროს?

 

საკითხების დამუშავების შემდეგ:

 

მასწავლებელს წარუდგინე დავალებები, რომელთა შესრულება საკითხების ანალიზის დროს ეტაპობრივად გევალებოდა;

 

ოთხშაბათი

ლიტერატურის თეორია

გაიხსენე ტერმინები:

·         აფორიზმი

·          ბიოგრაფია

·         ელეგია

დავალება

 

მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

განმატრე ფრაზეოლოგიზმები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         ყველა გზა მოუჭრა

·         სიტყვა ბაგეზე შეეყინა

·         იმედი მოუკლა

 

განმატრე ქართული სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         სახრე

·         შარბათი

·         ღონე

 

განმარტე უცხო სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

·         რეპლიკა

·         პატენტი

·         დევალვაცია

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

ალ.ჭავაჭავაძე (გვ.22–31)

·         ვისაც გსურთ

·         ვაჰ, დრონი, დრონი!

·         გოგჩა

·         სიყვარულო ძალსა შენსა

 

იმსჯელე:

·         ლექსების შინაარსობრივ მხარესთან დაკავშირდები (როგორ აირეკლება ეპოქა და ადამიანი მოცემულ ტექსტებში)

·         ისაუბრე ლექსების მხატვრულ მახასიათებლებზე

·         რომელი ლექსი იყო შენთვის საინტერესო და რატომ?

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

თემა: მხატვრული ფილმი „გენიოსი“

https://movie.ge/movie/6946/genius

უამბე კლასს ფილმის შესახებ!

 

ყურადღება გაამახვილე:

 

·          რა არის ფილმის მიზანი;

·         რაზე დაგაფიქრა ფილმმა;

·         რა მიზეზით ურჩევდი მეგობრებს კინოსურათის ნახვას;

·         მნიშვნელოვანი რჩევა;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V კვირა: 17.10.22–21.10.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: კაძუო იშიგურო

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორი და ტექსტი

 

·         უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

·         ისაუბრე, რით იყო გამოწვეული შენი დაინტერესება ავტორის/ნაწამოების მიმართ;

·         იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

·         ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის.

·         დაუსვი კითხვა აუდიტორიას!

 

სამშაბათი

          გრამატიკა

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

·         ნეოლოგიზმები;

·         ნასესხები სიტყვები;

·         ბარბარიზმები;

 

რესურსი: საკითხებში უკეთ გასარკვევად მიმართე სილქნეტის სკოლას http://silkschool.ge/

 

დავალება

 

·         მუშაობა წინადადებათა ტიპების ამოცნობაზე;

·         მუშაობა წინადადების წევრი და არაწევრი სიტყვების ამოცნობაზე

 

 

საკითხების დამუშავების შემდეგ:

 

მასწავლებელს წარუდგინე დავალებები, რომელთა შესრულება საკითხების ანალიზის დროს ეტაპობრივად გევალებოდა;

 

ოთხშაბათი

ლიტერატურის თეორია

გაიხსენე ტერმინები:

·         თქმულება

·         იგავ–არაკი

·         კომედია

 

დავალება

 

მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

განმარტე ფრაზეოლოგიზმები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         თვალი დაადგა

·         ცხვირი ჩამოუშვა

·         შუბლის ძარღვი გაიწყვიტა

 

განმარტე ქართული სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         ბათქაში

·         ცარგვალი

·         თაღი

 

განმარტე უცხო სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

·         დილეტანტი

·         სემანტიკა

·         კოლაბორაცია

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

გრიგოლ ორბელიანი (გვ32–48)

·         იარალის

·         თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში

·         საღამო გამოსალმებისა

·         მუხამბაზი

·         პასუხი შვილთა

იმსჯელე:

 

·         ლექსების შინაარსობრივ მხარესთან დაკავშირდები (როგორ აირეკლება ეპოქა და ადამიანი მოცემულ ტექსტებში)

 

·         ისაუბრე ლექსების მხატვრულ მახასიათებლებზე

რომელი ლექსი იყო შენთვის საინტერესო და რატომ?

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

თემა: მხ.ფილმი ქარიშხლიანი უღელტეხილი https://srulad.com/movie/4150-wuthering-heights-qarisxliani-ureltexili.html

 

უამბე კლასს ფილმის შესახებ!

 

ყურადღება გაამახვილე:

 

·          რა არის ფილმის მიზანი;

·         რაზე დაგაფიქრა ფილმმა;

·         რა მიზეზით ურჩევდი მეგობრებს კინოსურათის ნახვას;

·         მნიშვნელოვანი რჩევა;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI კვირა: 24.10.22–28.10.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: აბდულრაზაკ გურნა

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორი და  ერთი–ერთი ტექსტი

·         უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

·         ისაუბრე, რით იყო გამოწვეული შენი დაინტერესება ავტორის/ნაწამოების მიმართ;

·         იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

·         ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის.

·         დაუსვი კითხვა აუდიტორიას!

 

სამშაბათი

         გრამატიკა

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

·         სიტყვათა მყარი შეხამებანი;

 

 

რესურსი: საკითხებში უკეთ გასარკვევად მიმართე სილქნეტის სკოლას http://silkschool.ge/

 

საკითხების დამუშავების შემდეგ:

 

შემაჯამებელი დავალება

 

მასწავლებელს წარუდგინე დავალებები, რომელთა შესრულება საკითხების ანალიზის დროს ეტაპობრივად გევალებოდა;

(პრეზენტაცია 3წთ)

ოთხშაბათი

ლიტმცოდნეობის თეორია

გაიხსენე ტერმინები:

·         ლეგენდა

·         მემუარი

·         მითი

დავალება

 

მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

განმარტე ფრაზეოლოგიზმები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         ყურს უგდებს

·         აინუნშიაც არ აგდებს

·         სიტყვა ბანზე აუგდო

 

განმარტე ქართული სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         კვარცხლბეკი

·         როჭიკი

·         ნაკადული

 

განმარტე უცხო სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         რეპორტაჟი

·         რეზულტატი

·         რეპლიკა

 

 

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

ნიკოლოზ ბარათაშვილი (გვ.53–65)

 

·         შემოღამება მთაწმინდაზედ

·         მერანი

·         ხმა იდუმალი

·         სულო ბოროტო

·         ჩემი ლოცვა

·         ვპოვე ტაძარი

·         რად ჰყვედრი კაცსა

იმსჯელე:

 

·         ლექსების შინაარსობრივ მხარესთან დაკავშირდები (როგორ აირეკლება ეპოქა და ადამიანი მოცემულ ტექსტებში);

·         ისაუბრე ლექსების მხატვრულ მახასიათებლებზე;

·         რომელი ლექსი იყო შენთვის საინტერესო და რატომ?

 

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

თემა: მხ.ფილმი ამაოების ბაზარი

https://srulad.com/movie/4090-vanity-fair-amaoebis-bazari.html

უამბე კლასს ფილმის შესახებ!

 

ყურადღება გაამახვილე:

 

·          რა არის ფილმის მიზანი;

·         რაზე დაგაფიქრა ფილმმა;

·         რა მიზეზით ურჩევდი მეგობრებს კინოსურათის ნახვას;

·         მნიშვნელოვანი რჩევა;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VII კვირა: 31.10.22–4.11.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: ლუიზა გლიუკი

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორის ერთი ნაწარმოები:

 

·         უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

·         ისაუბრე, რით იყო გამოწვეული შენი დაინტერესება ავტორის/ნაწამოების მიმართ;

·         იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

·         ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის.

·         დაუსვი კითხვა აუდიტორიას!

 

სამშაბათი

გრამატიკა

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

·         წარმოქმნილი და ძირეული სიტყვები;

 

 

რესურსი: საკითხებში უკეთ გასარკვევად მიმართე სილქნეტის სკოლას http://silkschool.ge/

 

 

დაწერე არგუმენტირებული ესე

 

ოთხშაბათი

ლიტმცოდნეობის თეორია

ტერმინები:

·         მუხამბაზი

·         მოთხრობა

·         ნოველა

დავალება

 

მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

განმარტე ფრაზეოლოგიზმები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         მხარი მხარს მისცეს

·         მზე დაუბნელდა

·         თვალები გაუბრწყინდა

 

განმარტე ქართული სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         ქამანდი

·         სარტყელი

·         ტიკჭორა

 

განმარტე უცხო სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         სეპარატიზმი

·         სინქრონი

·         რელაქსაცია

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

ქართული თეატრის ისტროიიდან (გვ.,81–109)

·         გიორგი ერისთავი

·         კომედია

·         პიესა გაყრა

·         როგორ დაიწერა და დაიდგა გაყრა

 

 

მოემზადე პრეზენტაციისთვის!

 

ისაუბრე ქართული თეატრის, გიორგი ერისთავისა და მისი პიესის შესახებ

(რეგლამენტი სამი წუთი)

 

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

თემა: მხატვრული ფილმი– იყო ასტრიდი

 (ასტრიდ ლინდგრენის ცხოვრების შესახებ)

https://srulad.com/movie/6856-becoming-astrid-iyo-astridi.html

უამბე კლასს ფილმის შესახებ!

 

ყურადღება გაამახვილე:

 

·          რა არის ფილმის მიზანი;

·         რაზე დაგაფიქრა ფილმმა;

·         რა მიზეზით ურჩევდი მეგობრებს კინოსურათის ნახვას;

·         მნიშვნელოვანი რჩევა;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIII კვირა: 7.11.22–11.11.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: ბობ დილანი

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორი და  ერთი–ერთი ტექსტი

·         უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

·         ისაუბრე, რით იყო გამოწვეული შენი დაინტერესება ავტორის/ნაწამოების მიმართ;

·         იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

·         ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის.

·         დაუსვი კითხვა აუდიტორიას!

 

სამშაბათი

გრამატიკა

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

·         მარტივი და რთული სიტყვები;

 

 

რესურსი: საკითხებში უკეთ გასარკვევად მიმართე სილქნეტის სკოლას http://silkschool.ge/

 

 

დაწერე არგუმენტირებული ესე

 

ოთხშაბათი

ლიტმცოდნეობის თეორია

ტერმინები:

·         პოემა

·         პუბლიკაცია

·         რომანი

დავალება

 

მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

განმარტე ფრაზეოლოგიზმები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         გულზე მოხვდა

·         იმედი გადაეწურა

·         მოლოდინი გაუცუდდა

 

განმარტე ქართული სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         საგზალი

·         ფეიქარი

·         ვექილი

 

განმარტე უცხო სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         ასიმილაცია

·         ოკუპაცია

·         იმპერია

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

ილია ჭავჭავაძე და რეალიზმი

 

·         მგზავრის წერილები

·         ძველი ახალი თაობის დაპირისპირება

·         ორიოდე სიტყვა

·         პასუხის პასუხი

·         რატომ დაიწერა პასუხის პასუხი

 

 

მოემზადე თემი წარდგენისთვის!

 

ისაუბრე რეალიზმისა და ილია ჭავჭავაძის შემოქმედების შესახებ

რეგლამენტი ხუთი წუთი)

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

თემა: გაიქეცი....

(მეორე მსოფლიო ომი და ბავშვები)

https://mykadri.com/4845-gaiqeci-biwunav-gaiqeci-run-boy-run-lauf-junge-lauf.html

უამბე კლასს ფილმის შესახებ!

 

ყურადღება გაამახვილე:

 

·          რა არის ფილმის მიზანი;

·         რაზე დაგაფიქრა ფილმმა;

·         რა მიზეზით ურჩევდი მეგობრებს კინოსურათის ნახვას;

·         მნიშვნელოვანი რჩევა;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IX კვირა: 14.11.22–18.11.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: სვეტლანა აკექსიევიჩი

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორის ერთი–ერთი მოთხრობა (ან რომანი);

·         უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

·         ისაუბრე, რით იყო გამოწვეული შენი დაინტერესება ავტორის/ნაწამოების მიმართ;

·         იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

·         ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის.

·         დაუსვი კითხვა აუდიტორიას!

 

სამშაბათი

გრამატიკა

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

·         სიტყვათა შემოკლებით შეერთება;

·         შემოკლებული დაწერა;

რესურსი: საკითხებში უკეთ გასარკვევად მიმართე სილქნეტის სკოლას http://silkschool.ge/

 

 

 

დაწერე არგუმენტირებული ესე

 

ოთხშაბათი

ლიტმცოდნეობის თეორია

ტერმინები:

·         სონეტი

·         ტრაგედია

·         ტრიოლეტი

 

დავალება

 

მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

განმატრე ფრაზეოლოგიზმები და ჩასვი წინადადებებში:

 

·         თვალები შუბლზე აუვიდა

·         გული დაეწვა

·         თვალთ დაუბნელდა

·         კუდი აეწვა

 

განმატრე ქართული სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

·         სარკმელი

·         სათლი

·         ჭრაქი

 

განმარტე უცხო სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

·         ნეპოტიზმი

·         რასისზმი

·         სტერეოტიპი

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

ილია ჭავჭავაძე–რეალიზმი

·         ბედნიერი ერი

·         კაცია–ადამიანი?!

·         ოთარაანთ ქვრივი

·         განდეგილი

 

ტექსტების გაცნობის შემდეგ მოემზადე პრეზენტაციისთვის:

 

აირჩიე წარსადგენი ტექსტი

და ისაუბრე შენ მიერ შერჩეული ტესტის:

1.       მიზანდასახულობაზე,

2.       გაცნობის მნიშვნელობაზე,

3.        მწერლის დამოკიდებულებაზე რეალობის მიმართ;

 

(რეგლამენტი ხუთი წუთი)

 

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

თემა: მხ.ფილმი ფორესტ გამპი

https://www.adjaranet.com/movies/140/Forrest-Gump?lang=RUS&quality=SD

კლასის წინაშე წარადგინე ერთი მხატვრული ან დოკუმენტური ფილმის შესახებ საკუთარი შთაბეჭდილება, რომელიც ბოლო დროს ნახე;

 

ყურადღება გაამახვილე:

 

4.        რა არის ფილმის მიზანი;

5.       რაზე დაგაფიქრა ფილმმა;

6.       რა მიზეზით ურჩევდი მეგობრებს კინოსურათის ნახვას;

7.       მნიშვნელოვანი რჩევა;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X კვირა: 21.11.22–25.11.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: პატრიკ მოდიანო

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორი და  ერთი–ერთი ტექსტი

8.       უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

9.       ისაუბრე, რით იყო გამოწვეული შენი დაინტერესება ავტორის/ნაწამოების მიმართ;

10.    იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

11.    ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის.

12.    დაუსვი კითხვა აუდიტორიას!

 

სამშაბათი

გრამატიკა

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

 

რას სწავლობს სტილისტიკა?

13.    სტილის რაობა;

 

 

რესურსი: საკითხებში უკეთ გასარკვევად მიმართე სილქნეტის სკოლას http://silkschool.ge/

 

 

ოთხშაბათი

ლიტმცოდნეობის თეორია

ტერმინები:

14.    შაირი

15.    აბზაცი

16.   ეპიგრაფი

დავალება

 

მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

განმარტე ფრაზეოლოგიზმები და ჩასვი წინადადებებში:

17.    ყელში ამოუვიდა

18.    წელზე ფეხს იდგამს

19.    ფრთები შეესხა

 

განმარტე ქართული სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში;

 

20.    საყდარი

21.    წრიაპი

22.    გუთნისდედა

 

განმარტე უცხო სიტყვები და ჩასვი წინადადებებში:

23.    მანიფესტი

24.    დელეგაცია

25.    კრედო

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

(გვ., 276–302)

 

აკაკი წერეთელი–პოეზია

26.    ჩანგური

27.    აღმართ–აღმართ

28.    ჭაღარა

29.    სულიკო

30.    რაც არ იწვის,არ ანათებს

31.    გამზრდელი

32.   ქებათა ქება

 

 

მოემზადე პრეზენტაციისთვის

განსახილველი საკითხები:

 

33.    აკაკის პოეზიის პრობლემატიკა

34.    მხატვრული თავისებურებანი

35.   პირადი მოსაზრება აკაკის პოეზიის შესახებ;

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

(თავისუფალი თემა)

 

წარადგინე ფილმი, რომელიც მოგწონს და მიგაჩნია, რომ ყველამ უნდა ნახოს

 

ყურადღება გაამახვილე:

 

36.     რა არის ფილმის მიზანი;

37.    რაზე დაგაფიქრა ფილმმა;

38.    რა მიზეზით ურჩევდი მეგობრებს კინოსურათის ნახვას;

39.    მნიშვნელოვანი რჩევა;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XI კვირა: 28.11.22–2.12.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: ელის მანრო

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორი, მისი ერთი–ერთი მოთხრობა (ან რომანი);

40.    უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

41.    ისაუბრე, რით იყო გამოწვეული შენი დაინტერესება ავტორის/ნაწამოების მიმართ;

42.    იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

43.    ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის.

44.    დაუსვი კითხვა აუდიტორიას!

 

სამშაბათი

გრამატიკა და მართლწერა

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

შეჯამება (ცოდნის შემოწმება)

 

 

ოთხშაბათი

ლიტმცოდნეობის თეორია

ტერმინები:

45.    ეპილოგი

46.    თემა

47.   იდეა

დავალება

 

48.   მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

დაკარგული თავისუფლების ძიებაში

ალ.ყაზბეგი–გვ.,309–365

 

დავალება

მოამზადე შემაჯამებელი პრეზენტაცია თემის წარსადგენად, იმსჯელე:

1.        მნიშვნელოვან საკითხებზე, ავტორის შემოქმედების დამუშავებისას საყურადღებოდ რომ გეჩვენა

2.       განწყობაზე, რომელიც ყაზბეგს მკითხველის სულში შემოაქვს

3.     ყაზბეგის ლიტერატურის კავშირზე თანამედროვეობასთან

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

 

წარადგინე მხატვრული ან დოკუმენტური ფილმი, რომელიც ოდესმე გინახავს და ფიქრობ, რომ ყველამ უნდა ნახოს

 

ყურადღება გაამახვილე:

 

1.        რა არის ფილმის მიზანი;

2.       რაზე დაგაფიქრა ფილმმა;

3.       რა მიზეზით ურჩევდი მეგობრებს კინოსურათის ნახვას;

4.       მნიშვნელოვანი რჩევა;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XII კვირა: 5.12.22–9.12.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: მო იენი

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორი და  ერთი–ერთი ტექსტი

5.       უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

6.       ისაუბრე, რით იყო გამოწვეული შენი დაინტერესება ავტორის/ნაწამოების მიმართ;

7.       იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

8.       ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის.

9.       დაუსვი კითხვა აუდიტორიას!

 

სამშაბათი

გრამატიკა და მართლწერა

 

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

10.    ფუნქციური სტილისტიკა;

11.    ლექსიკური სტილისტიკა;

12.    სიტყვათა შერჩევა მნიშვნელობის მიხედვით;

 

 

რესურსი: საკითხებში უკეთ გასარკვევად მიმართე სილქნეტის სკოლას http://silkschool.ge/

 

 

ოთხშაბათი

ლიტმცოდნეობის თეორია

ტერმინები:

13.    კომპოზიაცია

14.    პროლოგი

15.   ეპილოგი

დავალება

 

16.   მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

მითოსთან დაბრუნება–ვაჟა–ფშაველა გვ.,373–382

 

დავალება

მოამზადე მოხსენება ვაჟას პოეზიის შესახე

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

ფილმი–„გუნდის მომღერლები“

https://poti.ge/filmebi/6491-gundis-momgerlebi-qartulad.html

კლასის წინაშე წარადგინე ერთი მხატვრული ან დოკუმენტური ფილმის შესახებ საკუთარი შთაბეჭდილება, რომელიც ბოლო დროს ნახე;

 

ყურადღება გაამახვილე:

 

17.     რა არის ფილმის მიზანი;

18.    რაზე დაგაფიქრა ფილმმა;

19.    რა მიზეზით ურჩევდი მეგობრებს კინოსურათის ნახვას;

20.    მნიშვნელოვანი რჩევა;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XIII კვირა: 12.12.22–16.12.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: ტომას ტრანსტრიომერი

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორი და  ერთი–ერთი ტექსტი

21.    უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

22.    ისაუბრე, რით იყო გამოწვეული შენი დაინტერესება ავტორის/ნაწამოების მიმართ;

23.    იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

24.    ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის.

25.    დაუსვი კითხვა აუდიტორიას!

 

სამშაბათი

გრამატიკა და მართლწერა

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

26.    პარონიმები;

27.    ევფემიზმები;

28.    თავაზიანობის გამომხატველი სიტყვები;

 

რესურსი: საკითხებში უკეთ გასარკვევად მიმართე სილქნეტის სკოლას http://silkschool.ge/

 

 

 

ოთხშაბათი

ლიტმცოდნეობის თეორია

ტერმინები:

29.    რითმა

30.    რიტმი

31.    სიუჟეტი

32.   სტროფი

დავალება

 

33.   მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

ვაჟა–ფშაველა გვ.,382–389

დავალება

მოამზადე მოხსენება

თემა–„მთანი მაღალნი“

 

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

დოკუმენტური ფილმი–სახლი

https://www.adjaranet.com/movies/5992/Home?lang=GEO&quality=SD

დავალება

კლასის წინაშე წარადგინე ერთი მხატვრული ან დოკუმენტური ფილმის შესახებ საკუთარი შთაბეჭდილება, რომელიც ბოლო დროს ნახე;

 

ყურადღება გაამახვილე:

 

34.     რა არის ფილმის მიზანი;

35.    რაზე დაგაფიქრა ფილმმა;

36.    რა მიზეზით ურჩევდი მეგობრებს კინოსურათის ნახვას;

37.    მნიშვნელოვანი რჩევა;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XIV კვირა: 19.12.22–23.12.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: მარიო ვარგას ლიოსა

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორი და  ერთი–ერთი ტექსტი

38.    უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

39.    ისაუბრე, რით იყო გამოწვეული შენი დაინტერესება ავტორის/ნაწამოების მიმართ;

40.    იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

41.    ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის.

42.    დაუსვი კითხვა აუდიტორიას!

 

სამშაბათი

გრამატიკა და მართლწერა

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

შეჯამება (ცოდნის გამოყენება)

 

 

ოთხშაბათი

ლიტმცოდნეობის თეორია

ტერმინები:

43.    ტაეპი

44.    ფაბულა

45.   ფინალი

დავალება

 

46.   მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

ვაჟა–ფშაველა –პოემები

გვ., 392–457

 

პოემების დამუშავების შემდეგ:

1.       წარადგინე შეთვის გამორჩეულად საინტერესო ერთ–ერთი პოემა

2.       იმსჯელე პოემის მნიშვნელობაზე შემეცნებითი თვალსაზრისით

3.     რას ეტყოდი უცხოელ მკითხველს შენ მიერ შერჩეული პოების შესახებ?

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

https://poti.ge/filmebi/15992-ar-aixedo-qartulad.html

დავალება

ფილმის ნახვის შემდეგ აუდიტორიას გაუზიარე საკუთარი შთაბეჭდილება

 

 

 

 

 

XV კვირა: 26.12.22–29.12.22

სამუშაო დღე

აქტივობათა სახელდება

 

ორშაბათი

უცხო ტექსტის ანალიზის დღე

თემა: ჰერტა მიულერი

ინსტრუქცია: კლასის წინაშე წარადგინე ავტორი და  ერთი–ერთი ტექსტი

 

47.    უამბე მსმენელს ამ ავტორისა და მისი ნაწარმოების შესახებ;

48.    ისაუბრე, რით იყო გამოწვეული შენი დაინტერესება ავტორის/ნაწამოების მიმართ;

49.    იმსჯელე ტექსტის მხატვრული მხარის შესახებ;

50.    ისაუბრე ტექსტში წამოჭრილი პრობლემის შესახებ და იმსჯელე, რა თვალსაზრისით არის აქტუალური ნაწარმოების პრობლემატიკა ჩვენი ეპოქრისათვის.

51.    დაუსვი კითხვა აუდიტორიას!

 

სამშაბათი

გრამატიკა და მართლწერა

გავუფრთხილდეთ მშობლიურ ენას, მისი დაცვა თითოეული ჩვენგანის მოვალეობაა!

 

52.    სტილისტური ხარვეზები;

53.    ტავტალოგია;

54.    კალკი;

55.   ატროფია;

 

 

რესურსი: საკითხებში უკეთ გასარკვევად მიმართე სილქნეტის სკოლას http://silkschool.ge/

 

 

ოთხშაბათი

ლიტმცოდნეობის თეორია

ტერმინები:

56.    დიალოგი

57.    მონოლოგი

58.    პერიფრაზი

59.    ციტატა

60.   ლირიკული გმირი

დავალება

 

61.   მოამზადე პრეზენტაცია ტერმინების მნიშვნელობათა შესახებ და წარუდგინე აუდიტორიას;

 

ხუთშაბათი

საპროგრამო ლიტერატურის დღე

სემესტრის შეჯამება

(საგამოცდო ბილეთები)

 

 

პარასკევი

კინოს ანალიზის დღე

საახალწლო თემატიკა

(თავისუფალი თემა)

დავალება

წარუდგინე აუდიტორიას შენ მიერ შერჩეული ფილმი;

ისაუბრე, რატომ უნდა ვნახოთ კინოსურათი;